Carierele romane de la El Haouaria

Share

10 gânduri despre &8222;Carierele romane de la El Haouaria&8221;

  1. Da, sunt f.frumoase .Sa inteleg ca nickul are vreo legatura cuTunisia ? „tun…” ? Sa stii ca am o nepoata care a avut o emisiune la B1 ,de promovare a turismului ,cu preponderenta in Tunisia ..Am si avut in intentie sa merg intr-o mica vacanta….Acum insa cu criza asta …Dar ,poate or fi mai lasat si ei la pret … C e stii?

    • Da, Stely, stau in Tunisia si incerc sa arat fata pe care turistul greu o vede. O tara nu poate fi acoperita intr-o saptamana nici daca te indruma cineva de bunacredinta. Ce prturi se practica in Romania? Mici, in aparenta- pt cei fara pretentii absolut deloc si mari in conditii usor mai bune; rar se intampla sa fie si conditii bune si preturi ok. Dar daca te intereseaza, pot sa aranjez ceva la preturi absolut de bun simt si in conditii bune sau f. bune.

  2. tunrama,
    Marturisesc ca multe din fotografiile de pe site-ul tau mi se par f.asemanatoare cu cele din Creta .. Si flora este asemanatoare..
    Am un Hibiscus exact ca cel din poza ta ,pe care l-am adus din Creta ..Deasemenea si un leandru care are acum boboci si astept sa-mi infloreasca ..Sunt curioasa ce culoare vor avea florile ..Am adus lastari de leandru cu flori de culoare roz,galben si grena .. Abia am reusit sa-l pastrez, intrucit si anul trecut si anul asta s-a imbolnavit si nu reuseam sa-i gasesc un tratament adecvat.. Acum am reusit sa-i gasesc leacul si deja este gata sa infloreasca..
    Chiar mi s-a facut dor de Creta ,dar mi-ar suride si Tunisia ..
    Voi vedea ,daca nu eu ,poate copii mei care au bani mai multi si care obisnuiesc sa mearga in fiecare an in afara granitelor tarii.
    Cind ma voi hotari ,te caut ..multumesc frumos !

Lasă un răspuns

